E-shop a Facebook

Ak vlastníte e-shop, Facebook vám umožní merať aj hodnotu uskutočnených transakcií na území Slovenska. Pri zakladaní kampane si vytvoríte pixel pre sledovanie konverzií. Je to časť kódu, ktorý môžete umiestniť na svoj web a merať vďaka nemu počty konverzií. Uistite sa, že je kód vložený na stránke, ktorá sa používateľom zobrazí po úspešnom dokončení nákupu alebo odoslaní formulára.

Príspevok na firemnej stránke môžete propagovať dvomi spôsobmi.

  • Prvou možnosťou je prejsť na príspevok na svojej firemnej facebookovej  stránke a kliknutím na tlačítko Propagovať príspevok spustiť propagáciu. Tento postup je rýchlejší a jednoduchší. Ak sa ale chcete pohrať so zacielením reklamy na určitú skupinu, táto cesta vám neumožní využiť všetky dostupné nastavenia reklamy.
  • Druhou možnosťou je propagovať príspevok pomocou kampane Mám záujem. Táto možnosť je ďaleko lepšia a efektívnejšia, umožní vám totiž využiť všetky možnosti nastavenia. Môžete ale propagovať len príspevok, ktorý bude uverejnený aj na vašej stránke .

Ako vidíte, Facebook je mimoriadny marketingový nástroj a prináša mnoho možností, ako rýchlo a spoľahlivo zviditeľniť seba, svoju firmu či produkt alebo službu. Treba však vedieť ako na to. A čo je najzaujímavejšie, vyvíja sa tak rýchlo, že je potrebné sledovať zmeny takmer neustále. Nám neunikne žiadna z nich. Každodennou prípravou reklamných kampaní sa spolu s vami zdokonaľujeme aj my a tešíme sa z pozitívnych výsledkov všetkých prebiehajúcich propagačných akcií.