Striktné pravidlo Facebooku sa stalo minulosťou. Zmenu, ktorú Facebook už viackrát zvažoval dozrela. Pokiaľ mala reklama s obrázkom viac textu ako 20% z celkovej plochy, tak Facebook reklame obmedzil aukciu a doručovanie. Podmienka 20% textu je už minulosťou a pokiaľ reklama presiahne 20% textu v obrázku, tak ju už Facebook nebude penalizovať.
Odporúčanie. Menej je vždy viac, platí aj pri texte vo Facebook reklame. Modrá sociálna sieť v prieskume zistila, že ľudia dávajú prednosť reklamám, kde je menej textu. A na to je dôležité pri tvorbe reklám pamätať.
Výnimku tvoria screeny obrazovky, obrázky balenia produktov alebo obálky kníh. Za text v obrázku sa považujú aj logá, vodoznaky a čísla.
Zdroj: NewsFeed.cz, Pixabay.com, Facebook For Business
Text: Jozef Čičmanec, SEO media