SEO

Čo rozhoduje o dobrej SEO?

Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) je kľúčová pre dlhodobé výsledky návštevnosti tak webových stránok ako aj eshopov. Je „kameňom úrazu“, každého začínajúceho webu alebo eshopu. V Google Analytics je označovaná ako ORGANICKÁ návštevnosť. Základom je obsah, ktorý je kľúčový pre SEO. Obsah však musí byť kvalitný, písaný alebo tvorený hlavne pre ľudí. (link do Content marketingu) Doba, kedy stačilo mať vhodnú kombináciu kľúčových slov a odkazov z webov, ktoré majú vysoký Page Rank je dávno preč.

3 dobré rady predtým, ako sa rozhodnete pre SEO

  • Pozrite si Google Analytics, akú máte momentálne organickú návštevnosť a aký pomer k ostatným formám návštevnosti tvorí.
  • Vypíšte si kľúčové slová, ktoré sú dôležité pre Váš business, obchod, službu alebo produkt. Buďte dôslední.
  • Zadajte si do vyhľadávača Google konkrétne kľúčové slová a pozrite si, na koľkom mieste sa zobrazuje Váš web alebo eshop. Je veľmi pravdepodobné, že sa ani nenájdete.

Plus jedna dobrá rada naviac

Ak sa nenachádza Váš web alebo eshop na 1. stránke vo výsledkoch vyhľadávania pri vybranom kľúčovom slove, akokeby ste neexistovali. To je realita!

Koľko stojí dobrá SEO?

Záleží na komplexnosti. Niekedy stačí upraviť menej faktorov – ako sú popisky obrázkov, titulky a ich obsah, popis stránok a článkov alebo url adresy. Väčšinou je však rozsah širší a je nutné sa zamerať tak na on-page ako aj na off-page stratégiu. Cieľom dlhodobo zvyšovať návštevnosť mimo platených PPC kampaní. Ceny za SEO začínajú v S4Y od 600 € bez DPH.
O cene za SEO rozhoduje niekoľko parametrov.:

  • počet použitých nástrojov na vyhodnotenie,
  • časová náročnosť,
  • rozsah a kvalita webovej stránky,
  • typ webovej stránky,
  • eshop,
  • aktuálne pozície vo fulltextovom vyhľadávaní,
  • návštevnosť,
  • konkurencia na jednotlivé kľúčové slová.

Môže byť cena aj vyššia?

Môže. Ale hoci je cesta SEO dlhšia, je kvalita návštevnosti získaná z tohto zdroja hodnotnejšia s nižším Bounce Rate. Tvorí základ návštevnosti a príjmov. Zároveň po vypnutí PPC kampaní (link do PPC) a kampaní na sociálnych sieťach (link do Social Media) je organická návštevnosť stabilná.

„Nájsť tie kľúčové slová, ktoré privedú stabilnú návštevnosť na web alebo eshop, je základom SEO analýzy.“

O čo sa postaráme?

Pripravíme analýzu návštevnosti. Vytvoríme kľúčové slová, ktoré sú dôležité pre Vaše služby alebo produkty. Zistíme ich pozície fulltextovom vyhľadávaní. Navrhneme konkrétne riešenia a postup. Začneme s úpravami.

Je prvotné SEO pri tvorbe webu dostačujúce?

Zistili sme, že nie je. Nakoľko sa tvorcovia webov na prvom mieste sústreďujú na obsah, štruktúru, dizajn a funkcionalitu. Zároveň je SEO tak komplexná, že si vyžaduje dlhodobý proces, ktorý pri tvorbe webu nie je z objektívnych príčin možný.

Ako dlho trvá SEO?

Je to dlhodobý proces, ktorého cieľom je, dostať sa pri vybraných kľúčových slovách na popredné priečky vo vyhľadávaní. Inak povedané. Dostať sa na TOP adresu. Byť dostupný. Preto je nutné SEO pravidelne vyhodnocovať a sledovať, nakoľko samotné vyhľadávače počas roka menia algoritmus, ktorý určuje pozície vo výsledkoch vyhľadávania.

Prečo S4Y?

Každým odovzdaným webom a eshopom sme následne pripravili až 6 mesačnú SEO podporu. Počas ktorej sledujeme aktuálne pozície vo vyhľadávačoch na dôležité kľúčové slová. A navyše, 1. konzultácia ohľadom SEO je u nás – BEZPLATNE.

„Je skutočne úžasný pocit, keď nájdeme také kľúčové slová s nízkou konkurenciou, ktoré zabezpečia niekoľkonásobné zvýšenie existujúcej návštevnosti. A dlhodobo!“